Naziv BIERSOMMELIER (sommelier za piva) iz podjetja BEER PRO DISTRIBUTION D.O.O.

beer_sommelier



Danes je podjetje Beer Pro bogatejše za dva priznana naziva Biersommelier. Seni Pegan in Gregor Makovec ustanovitelja in lastnika podjetja Beer Pro sta z odliko zaključila izobraževanje in pridobila naziv Biersommelier. Šolanje je potekalo od oktobra do februarja na priznani nemški Doemens Akademie v Műnchnu, kjer se je izšolal tudi marsikateri svetovno znani pivovar.

Naziv Biersommelier akademije Doemens je v svetu eden najbolj mednarodno cenjenih nazivov za pravega poznavalca piva in kulture pivovarstva. Izobraževanje jima je znanje o pivu še poglobilo in izboljšalo na raven najvišje kvalitete. Seni in Gregor sta postala prva Slovenca z nazivom Biersomelier akademije Doemens - Arte bier, podjetje Beer Pro pa prvo slovensko podjetje v uvozu in prodaji piva, ki se lahko ponaša s kar dvema mednarodnima nazivoma pivski sommelier.

Izobraževanje je zajemalo teoretični in praktični del: zgodovino pivovarstva, preučevanje glavnih sestavin piva, poznavanje različnih načinov proizvodnje in 96 različnih stilov piva iz vsega sveta. Poučevali so ju o tehniki degustiranja in prepoznavanju nezaželenih okusov »off flavour«, pridobila sta dodatno praktično znanje o pravilnem točenju piva in pravilni izbiri tehnične točilne opreme ter uporabi pravega kozarca za vsako vrsto piva posebej. Izvedla sta celoten proces varjenja piva, pri katerem sta izdelala svojo pivsko karto (meni) za pivnico ter pripravila dogodek na temo piva. Osvojila sta kulinarična znanja o vrstah piva ob določeni hrani. Zadnji sklop izobraževanja je bil posvečen glavnim trendom v pivovarstvu in marketinškim usmeritvam, pogovor pa je tekel tudi o zdravilnem učinku piva. Vsa ta znanja bosta uporabila pri nadaljnjem izobraževanju gostincev in natakarjev ter širjenju kulture pitja piva v Sloveniji ter sosednjih državah.


Izpit je zajemal prepoznavo 6 različnih stilov ali vrst piva, ki so na prvi pogled bila vsa zelo podobne zlato rumene barve. Z oceno videza pivske pene, barve, vonja, penečnosti, okusa in pookusa sta morala ugotoviti, za kateri stil piva gre. Med njimi so bila piva nizke fermentacije alkoholfrei, light, pils, lager, export in tudi eno visoko fermentirano kristal weizen.

Znanje pivovarja, oprema, higiena, glavne sestavine, skladiščenje, transportne poti distributerjev do končnih potrošnikov, pravilno vzdrževanje točilne opreme so pomembni dejavniki, da pivo ne pridobi nezaželenih in neprijetnih vonjav in okusov (t. i. off flavour). Preizkus je tako zahteval, da sta prepoznala, kakšen off flavour ima določeno pivo: karton, maslo, klor, plesen, sir idr. Del izobraževanja je bila tudi bolj tehnična snov: pravilna izbira opreme za točenje piva, različne tehnike točenja in posledice nepravilnega točenja, zaradi katerega lahko tudi pivo najboljše kvalitete spremeni okus na slabše.

Drugi del seminarja je potekal v Italiji, kjer sta pridobila znanje o kombiniranju piva in hrane. Srečala sta se z vrhunskim mojstrom kuhinje in predavateljem ter okusila italijanske specialitete v kombinaciji z različnimi pivi. Slednje je bila zares odlična izkušnja. S pivom lahko kuhamo, mariniramo hrano, hrani lahko dodamo različne sestavine piva – od slada, kvasa do hmelja.

Na izobraževanju se jim je pridružil tudi najboljši pivski sommelier na svetu (po izboru tekmovanja v Braziliji). Udeležence je poučil o pomembnosti izbire pravilnega kozarca za vsak stil piva, saj lahko pivo popolnoma spremeni okus, če je postreženo v nepravem kozarcu. Udeleženci izobraževanja so morali izdelati pivsko karto z izbranimi točenimi in stekleničenimi pivi ter pripraviti dogodek na temo piva, na katerem so predstavili izbrano pivo.

En dan so posvetili varjenju piva in pivo tudi dejansko pripravili: v mlinčku so zmleli ječmenov slad, nato so dodali vodo in kuhali pri različnih stopinjah, da so se sprostili pomembi encimi, pomembni za fermentacijo piva. Slad so prefiltrirali, dodali hmelj ter pivo varili. Nato so odstranili neželene delce smole hmelja in dodali kvas nizke fermentacije. Pivo je še 7 dni fermentiralo ter odležalo na lagerizaciji 4 tedne.

Zadnji sklop izobraževanja je bil posvečen pivu in zdravju: pivo je polno vitaminov in mineralov, antioksidantov, nima holesterola in maščob ter je nizko kalorično. Pivo je tako dobro za kožo in lase, saj vsebuje veliko vitamina B, enkrat tedensko pa priporočajo tudi kopel s pivom.

Na izpitu so udeleženci pokazali znanje vseh teh sklopov, ki so prinesli skupno oceno.
Seni in Gregor bosta vsa nova znanja pridno uporabila pri vodenju svojega podjetja Beer Pro, na katerega sta zelo ponosna, zagotovo najbolj pri nadaljnjem izobraževanju gostincev in natakarjev ter širjenju kulture pitja piva.

ZGODBA PODJETJA BEER PRO
Novogoričana Seni Pegan in Gregor Makovec, vzgojena v obrtniško-podjetniških družinah, kjer je bilo popoldansko delo v mladosti del vsakdana. Že od malih sta se naučila, da so za uspeh družinskega podjetja potrebni železna volja, konstanten trud ter znanje. Podjetniška žilica in vsakdanji stik s strankami sta se jima že v otroštvu ustalila v kri in DNA.

Seni Pegan, diplomirana ekonomistka in specialistka managementa, je izkušnje s pivom pridobivala v uspešnih tujih podjetjih, ki so dominirala in ustvarila svet craft piva v tujini. V svetu je bila kultura pitja piva že pred 15 leti na visokem nivoju in pivci so lahko izbirali med veliko različnimi zvarki kvalitetnih piv iz vsega sveta. Seni se je zaljubila v svet butičnega piva in pred 7 leti začela kot pionirka v ustvarjanju kulture pitja piva v Sloveniji, Hrvaški in Srbiji z uvozom tujih pivovarskih specialitet. Po njeni zaslugi smo leta 2010 v Sloveniji in sosednjih državah lahko okušali preko 50 različnih specialnih piv iz celega sveta: od nemškega Augustinerja, pšeničnega Benediktinerja in Schneiderja, belgijskega Chouffa in trapista Chimay, do legendarnega svetovnega craft piva Sierra Nevada. Gregor Makovec si je izkušnje nabiral v družinskem podjetju, ki se še danes ukvarja z logistiko. Svojo pot je nadaljeval v gostinstvu, kjer se je srečal in navdušil nad pivovarskimi specialitetami.

Njuni poti sta se srečali in njuna strast do specialnega piva ju je združila. Tako je nastalo podjetje Beer Pro, ki ima danes 12 zaposlenih in je vodilno podjetje za uvoz, prodajo in distribucijo specialnega piva v gostinstvu v Sloveniji. Seni in Gregor sta združila bogate izkušnje iz poznavanja piva, pivovarn, prodaje, marketinga ter logistike in distribucije.

 

 

Novice

Postali smo pooblaščeni uvozniki in distributerji ginov collesi, wint&lila ter botaničnih tonikov indi essences

Novi ekskluzivni produkti: Italijanski gin Collesi, Španski gin Wint & Lila, Španski botanični toniki INDI ESSENCES

Več

Weihenstephaner Braupakt

Weihenstephaner Braupakt bo v Sloveniji na voljo od 30. marca 2018 kot ‘limited edition’.

Več

Promocije

Povpraševanje


Spletna stran podjeta Beer pro distribution d.o.o. vsebuje kontaktni obrazec, ki omogoča hiter stik podjetja s potencialnimi strakami, s čimer je podjetju omogočeno zagotavljanje višje kakovosti svojih storitev. Če se posameznik odloči za kontakt preko kontaktnega obrazca, se osebni podatki, ki jih posreduje na obrazcu, samodejno shranijo. Takšne osebne podatke upravljavec podatkov hrani in uporabi izključno za namen obdelave ali vzpostavitve stika z osebo, na katero se podatki nanašajo ter v primeru sklenitve pogodbe, za namene izvajanja pogodbe. Ti osebni podatki se ne nikoli posredujejo tretjim osebam in se hranijo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se doseže namen, zaradi katerega so bili pridobljeni.
Več o varstu osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti, ki je objavljen na tej povezavi: pravilnik o zasebnosti
Verification code